artand001bakonszeg001darvas001komadi001korosszegapati001magyarhomorog001mezosas001nagykereki001szentpeterszeg001tepe001ujiraz001vancsod001

2024. április 23. kedd

Katalin Motel és Étterem

Berettyóújfalu, Király-Hágó u. 22.

06 (54) 401-537

06 (20) 421-9411

"A" menü:

Vegyes zöldségkrémleves

Mozzarellával-kolbásszal grillezett karajszeletek jázmin rizzsel, kukorica salátával

"B" menü:

Húsleves csigatésztával

Rántott szelet vegyes körettel

Heti desszert (800 Ft):

Túrós palacsinta

HETI MENÜ ÉS ÉTLAP

2017. május 30-án negyvenkét bátor hetedikes diák és öt kísérőtanár várakozott a Berettyóújfalui József Attila Általános Iskola előtt, hogy útnak induljon a HATÁRTALANUL! 2017 pályázati program keretein belül a festői szépségű Pádis-fennsíkra, Partium eme részének vadregényes tájaira.

Utunk során megtekintettük Biharország egykori fővárosának, Nagyváradnak magyar vonatkozású nevezetességeit. Ezt követően Belényes felé vettük az irányt, ahol a szórványban élő magyarság templomait csodálhattunk meg. Hosszú szerpentineken araszolva elértünk a Pádis-fennsíkra, és a következő két napban szinte földöntúli áhítattal túrázva ámultunk a Csodavár, az Eszkimó-jégbarlang, az Aragyásza-barlang, a Szamos-bazár és még számtalan hihetetlen természeti képződmény varázslatán. Június 2-án, a kirándulás utolsó napján pedig tisztelettel adóztunk a 200 éve született Arany János emberi és költői nagysága előtt Nagyszalontán. Hazaérkezve megállapítottuk: Ennyire talán még sosem fáradtunk el, de ilyen szívesen meglehet, hogy nem is gondoltunk vissza egyetlen kirándulásunkra sem ezt megelőzően.

- kt -

You have no rights to post comments