artand001bakonszeg001darvas001komadi001korosszegapati001magyarhomorog001mezosas001nagykereki001szentpeterszeg001tepe001ujiraz001vancsod001

2024. április 25. csütörtök

Katalin Motel és Étterem

Berettyóújfalu, Király-Hágó u. 22.

06 (54) 401-537

06 (20) 421-9411

"A" menü:

Májgombócleves

Bakonyi sertésszelet főtt tésztával

"B" menü:

Húsleves csigatésztával

Rántott szelet vegyes körettel

"C" menü:

Finomfőzelék tepsis vagdalttal

Heti desszert (800 Ft):

Túrós palacsinta

HETI MENÜ ÉS ÉTLAP

A Berettyóújfalui Gróf Tisza István Kórházban a sokéves hagyománynak megfelelően 2015. július 2-án, Semmelweis Ignác emlékére megtartott rendezvényen került sor a Kiváló Dolgozói kitüntetések, igazgatói dicséretek, elismerések átadására.

 

 

Dr. Muraközi Zoltán főigazgató köszöntötte a rendezvényen résztvevőket; Muraközi István polgármester urat, Dr. Nagy Gábort, a kórház korábbi igazgatóját, a jelenlegi kórházvezetés tagjait, a kitüntetendő dolgozókat, és minden jelenlevőt, majd az ünnepi beszéde következet, melyet az alábbiakban teljes terjedelmében idézünk:

"Ismét ünnepre gyűltünk össze, újra elrohant egy év. Ismét az egészségügy nagy alakjának. Semmelweis Ignácnak a születésnapját, és ezzel együtt a magyar egészségügyet is ünnepeljük. De ahogy olyan, hogy „egészségügy”, ugyanúgy „kórház” sincs emberek, dolgozók nélkül, ezért én a mai ünnepet is úgy fordítanám le: az egészségügyi dolgozókat, önöket ünnepeljük.

Van ok az ünneplésre? Úgy gondolom, igen. Hiszen szinte nincs az életünknek olyan pillanata, amiben az optimista beállítottságú ember ne találna valami szépet, jót, kiemelni valót: a mi életünk is tele van apróbb és nagyobb örömökkel, büszkeségre okot adó momentumokkal. Elég egy beteg hálás mosolyára, egy boldog hozzátartozó köszönetére gondolni – még akkor is, ha az utóbbi időben ezek már egyre ritkábban érnek minket. És nem azért, mert nem jól dolgoznak, nem szívvel-lélekkel, teljes odaadással, hanem mert a környezetünk egyre ingerültebb, egyre követelőzőbb, és – ismerjük el – néha egyre agresszívebb. De ebben is van jó dolog! Hiszen mi, ÖNÖK, ebben a helyzetben is helytállnak, és emberségből naponta többször jelesre vizsgáznak! EZT úgy gondolom, nincs ma Magyarországon, de az egész világon munkaköri csoport, mely felül tudná múlni. Persze, a tűzoltók, meg a medicopter 117, meg a Kobra 11, azok is látványos és kiemelkedő munkát végeznek, és ezt senki nem vitatja. De mindennap, naponta többször, szinte folyamatosan? Nem, erre senki más nem képes, csak és kizárólag az egészségügyi és egészségügyben dolgozók!

 

Kórházunk életének újabb nehéz időszaka múlt el, és érkezett a következő. A korábbi évek megszokott évzáró aktusa, a konszolidáció az elmúlt évben nem történt meg, az az idénre tolódott. Ez viszont azzal járt, hogy a beszállítóink egyre türelmetlenebbül várták a pénzüket. Megértették, persze, hogy a kórház összes lehetséges bevétele havonta 15-20 millióval kevesebb, mint amire feltétlenül szükség van a működéshez, de nekik is kellett az a kis pénz. Végül, nagy örömünkre 328 millió Ft-ot kaptunk, melyből a március 31-ig lejárt tartozásokat ki tudtuk fizetni.

Azonban a közelmúltban az újabb átalakítás, esetleges megyei összevonás réme is felsejlett. Szerencsére a döntéshozók meggyőzhetőek voltak, a megyei egészségügyi rendszer többi szereplője is egyetértett érveinkkel az összevonás feleslegessége és károkozása tekintetében. Ez a veszély tehát egyelőre elvonult a fejünk fölül, de az éberség azért soha sem árt.

Nagy örömünkre jelenleg 4 pályázat is folyik párhuzamosan. Illetve ma reggel kiderült, hogy 5!

Az egyik egy 100 millió Ft-os újabb napelem pályázat, ezzel a kórház összes laposabb teteje napelemmel be lesz vetve és jelentősen csökkenteni tudjuk az áramszámlánkat.

A másik a régi TIOP (a 2.2.4) tartalékkeretének elköltése lenne, mely már egyszer eredményhirdetéssel zárult, de formai hiba miatt (6 órával később érkezett be egy helyreigazításunk) újabb eljárást kell lefolytatnunk. Ez a kiírás már egy hónapja ellenőrzésen volt, a napokban kaptuk meg az engedélyt.

2013 májusában lett beadva a TIOP 2.2.6/B pályázat, melyet egy, június 26.-keltezéssel írt levélben nyertesnek nyilvánítottak, azonban felelősséggel vállalnunk kell, hogy ez év novemberig befejezzük. Itt három közbeszerzés kerül kiírásra, egy informatika 230millió, egy bútor 80 millió és egy egészségügyi gép-műszer 300 millió Ft értékben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán az idén kérdezték tőlünk, hogy milyen CT készülékünk van, meg milyen rtg készülékekkel dolgozunk. Aztán pár hónap múlva szintén váratlanul jelezték, hogy előzetesen nyertünk a KEOP 5.6.0/E pályázaton egy CT készüléket, csak közbeszereztessük be feltételesen. Ez is elindult, a pályázatot augusztus 2-től lehet beadni, és ugyanúgy novemberig be kell fejezni. Ezzel egy újabb CT készülék, egy 64 szeletes új CT boldog tulajdonosai leszünk!

Szintén az idén a minimumfeltételekhez szükséges műszerek listáját kérdezték tőlünk, melyre természetesen beadtuk (újra) a 2.2.6-ban szereplő műszereket és bútorokat. Mondván, hogy a pályázat már elszállt. Nos, úgy néz ki, hogy mindkettő nyert, ez utóbbiban újabb 52 millió Ft műszerfejlesztésre lesz lehetőség. Számos defibrillátort, EKG készüléket, járókorlátot, ágyat-ágymatracot, antidekubitor matracot tudunk még venni.

A fenti pályázatok során is a jó hírek és a rémhírek váltakozva érkeztek, néha komoly kétségbeesésbe taszítva minket. Azonban a dolgok eredője erősen pozitív. így ebben az esetben is igaz az, hogy van minek örülni, van, és lesz is mit ünnepelni!

A jelenleg legújabb tervünket is szinte mindenki ismeri. Újabb 40 krónikus ágyat kértünk a Kenézy Kórháztól, melyeket egyelőre a volt zsákai szociális otthon helyén szándékozunk üzemeltetni. Mióta nem az Önkormányzat a fenntartónk, ezeknek a dolgoknak az intézése kicsit nehézkesebb. Egy éve lesz lassan, hogy intézni kezdtük az ügyeket, még most sincs vége. Már megkaptuk az ÁEEK főigazgató engedélyét a szerződés aláírására (4 hónap után) de valamelyik fenti erő MOTS találta ki, hogy a telephelyen még banki jelzálogbejegyzés is van. Ezzel kapcsolatban szeretnék egy rémhírt eloszlatni: senkit nem helyezünk akarata ellenére ki Zsákára. Ha valaki ilyen hírt terjeszt, kérem, tájékoztassanak róla, hogy a megfelelő lépéseket meg tudjam tenni. Úgy gondolom, a nagy örömködés közben azért nem kell elviselnünk, ha valaki a nagy közös asztalra néz csúnyán, miközben onnan eszik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Köszönöm mindenkinek a kiváló és odaadó munkáját, mely elősegítette, hogy kórházunk továbbéljen, önállóan és lehetőségek szerint függetlenül. Kérem, fogadják őszinte és hálás köszönetemet munkájukért, és kérem, hogy a távollevőknek is adják át azt.

Épp tegnap történt, hogy az egyik pályázatunkhoz szüksége s helyszíni bejárást végeztük. Az egyik cégképviselő megjegyezte, hogy Ő már 140 kórházban dolgozott, de ilyen szép, rendezett kórházat még nem látott. És ugye, hogy igaza volt? Javaslom mindenkinek, hogy ha teheti, sétáljon fel a röntgenfolyosóra, és nézzen ki az ablakon a parkra és az új épületre. Valami fenséges látvány. A megszokás okán elfogadjuk, hogy igen, ez így néz ki, és akkor mi van? Kérem, emeljék fel a fejüket, és lássák azt a csodát, amit a mi kis kórházunk jelent azoknak, akik először látják!

Ha az ember megér egy kort, már részt vett több száz ünnepségen, rájön, hogy azok az ünnepi beszédek a legjobbak, melyek:

  • rövidek
  • érthetőek
  • nem erőltetik a párhuzamot a jelennel.

Remélem eddig érthető voltam, és ha most befejezem, akkor rövid is. Köszönöm a figyelmet!"

Mivel ebben az évben orvosi előléptetésre nem érkezett javaslat, így főigazgató úr beszéde után a kitüntetések, elismerések átadása következett.

OVOS IGAZGATÓI elismerések, dicséretek, melyeket Dr. Pete László orvos igazgató adott át:

Dr. Fehér Tibor osztályvezető főorvos, Mozgásszervi Rehabilitációs Osztály

1987-ben szerzett általános orvosi diplomát a Debreceni Orvostudományi Egyetemen.

1992-ben sebészetből, 1994-ben traumatológiából és 2002-ben mozgásszervi rehabilitációból szerzett szakorvosi képesítést.

A végzést követően a Kenézy Gyula Kórházban dolgozott,1987-től 1998-ig traumatológiai osztályon, majd 1998-tól 2009-ig a mozgásszervi rehabilitációs osztályon.

2009-ben került Kórházunkba a Mozgásszervi rehabilitációs osztály osztályvezető főorvosaként. Az osztály munkáját rendkívül jól megszervezte. A magas szintű szakmai munka elismerését jelzi, hogy az osztály egy része a magasabb szintű szakmai besorolást kapta. A jól kidolgozott előjegyzési rendszer segítségével az osztály 100%-os ágykihasználtsággal működik. A magas színvonalú szakmai munkája, betegközpontú szemlélettel, empatikus hozzáállással társul. Kiemelkedő szakmai tudását és hozzáállását jelzi az a tény is, hogy nélküle és munkatársa nélkül a Debreceni Egyetem Mozgásszervi rehabilitációs tanszéke igen nehezen működne.

Fentiek miatt az orvos-igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete KIVÁLÓ DOLGOZÓ elismerésben részesíti.

 

Dr. Nagy Réka szakorvos, Belgyógyászat Osztály

2007. óta dolgozik osztályunkon. 2011-ben belgyógyászatból szakvizsgázott. Szakmai felkészültsége magas színvonalú, mindennapi munkájában precíz, kitartó. Mindennapi munkája mellett 2014-ben letette a diabétesz licence vizsgát, és jelenleg kardiológiából is szakvizsgára készül.

Osztályos rendezvényeken rendszeresen előadásokat tart, kongresszusokon részt vesz. Az Észak-kelet Magyarországi Belgyógyászati napon Parádfürdőn is előadást tartott. Magatartása kollegiális, emberséges, betegeivel halk szavú, empatikus, segítőkész. 

A hallgatók oktatásában aktívan részt vesz, különösen az angol nyelvű diákok esetében.

Dr. Nagy Rékát az orvos-igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti.

 

 

 

Dr. Fitter Hajnalka szakorvos, Pszichiátria Osztály

2008. december 1. óta dolgozik Kórházunk Pszichiátria Osztályán. Munkáját rezidensként kezdte, majd 2013. május 18-án kiváló eredménnyel pszichiátriai szakképesítést szerzett. Az eltelt időszak alatt kiemelkedő szakmai rátermettségről, felkészültségről, tudásról, tett tanúbizonyságot.

Mindennapos gyógyító munkája során mind a betegek, mind a munkatársak elismerését kivívta. Részlegén kiválóan végzi a gyógyító, orvosszakmai munkát, heti egy alkalommal az osztályos betegek részére csoportfoglalkozást tart, melyen betegeink szívesen és aktívan részt vesznek.

Szakmai tudományos előadást több alkalommal tartott, ápolói oktatásban részt vállalt.

Példamutató magatartása, kiváló szakmai teljesítménye alapján az orvos-igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti.

 

 

ÁPOLÁSI IGAZGATÓI kitüntetések, dicséretek, elismerések, melyeket Halászné Szilágyi Gyöngyi ápolási igazgató adott át:

Élesné Bedő Bernadett osztályvezető főnővér, Fül-orr-gége és egynapos sebészet Osztály

1998. március 1-től kezdett dolgozni az Urológia Osztályon, általános ápoló és általános asszisztens munkakörben, majd a Fül-Orr-Gége Osztályon és a Rendelőintézetben végzett asszisztensi feladatokat. 2011. február 1-től ellátja a Fül-Orr-Gége Osztály főnővéri teendőit.

2003-ban diplomás ápoló oklevelet, 2006-ban klinikai elektrofiziológiai asszisztens, 2015-ben mester fokozatú okleveles ápoló szakképzettséget szerzett. 

Főnővéri feladatain túl rendszeresen részt vesz kongresszusok, továbbképzések szervezésében, lebonyolításában, s ezek mellett évekóta aktív szerepet vállal az OKJ-s ápolók képzésében, s segíti a tanulók területi gyakorlatait. Küzd és dolgozik a jövő ápolóiért, hatékonyan részt vesz az oktatásukban, képzésükben. Tanulmányai mellett, az ápolási igazgató állandó helyetteseként is kiválóan helyt áll, aktívan részt vesz a kórházban folyó ápolásszakma fejlesztési folyamataiban. Jó kommunikációs készséggel rendelkezik, szervezőképessége, munkája, kitartása, szakmaszeretete példaértékű.

Az elmúlt évben a Fül-Orr-gége osztályon felmerülő nehézségek ellenére a munkára koncentráltan próbálta végezni feladatait, munkatársait kitartásra ösztönözte, fáradhatatlanul küzdött a megoldásokért.

Az egészségügy iránt rendkívüli módon elhivatott, önmagával szemben támasztott elvárásai nem ismernek lehetetlent. Munkája, terhelhetősége révén, követésre méltó minden utána jövő nemzedék számára.

Munkájáért, szakmai helytállásáért, elért eredményeiért az ápolási igazgató méltán tartja érdemesnek az Semmelweis nap alkalmából KIVÁLÓ DOLGOZÓI KITÜNTETÉSRE, melyet a kórház vezetőtestülete egyhangúan támogatott.

 

Daróczi Istvánné vezető asszisztens, Patológia osztály

1973. augusztus 1-től, több mint 40 éve dolgozik kórházunk Patológia Osztályán, 8 éve vezető asszisztensi feladatokat is ellát. Az évek folyamán több alkalommal részt vett szakmai képzéseken, gyarapítva ezzel szakmai tudását. 1974-ben szövettani asszisztens, 1991-ben kórbonctani (hisztokémiai-immunhisztokémiai) szakasszisztens képesítő vizsgát tett. Elsők között volt, aki megszerezte az orvos-diagnosztikai laboratórium analitikus végzettséget. Évek óta nagy odaadással szervezi az Országos Boncmesteri és Asszisztensi Továbbképzést, melyre több alkalommal előadással, tudományos munkával is készül.

Elhivatottsága, szakmai tudása példaértékű, munkatársaival szemben mindig segítőkész. Vezető asszisztensi feladatai mellett mindig kész az asszisztensi feladatok ellátására, nem szakad el a mindennapi munkától. Ugyanakkor nagy igyekezettel törekszik a Patológia Osztály munkaerő utánpótlásának helyes kiválasztásában, ezért képes saját szabadidejét is erre feláldozni. Vezető egyéniség, szorgalmával és kitartásával pozitív példát mutat kollegái számára. Széleskörű tapasztalattal és nagy gyakorlattal rendelkezik, felkészültsége kiváló, emberséges, személyiségéből tisztelet és szeretet sugárzik. Alapossága, precízsége követendő minden egészségügyi dolgozó számára.

Az ápolási igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti.

Daróczi Istvánné az ünnepségen nem tudott részt venni, elismerését későbbi időpontban fogja átvenni.

 

Szabó Nándorné orvosírnok, Sürgősségi Betegellátó Osztály

1993-ban kezdett dolgozni orvosírnokként kórházunk intenzív osztályán. A Sürgősségi Betegellátó Osztály indulásakor a kezdő csapat tagjai közé kérte felvételét, ezt követően itt folytatta tovább tevékenységét. Az osztály vezetésének biztatására jelentkezett a mentőápolói képzésre, szorgalmasan és az eredeti hivatásától eltérő tudásanyag elsajátításától motiváltan 2010-ben eredményesen vizsgázott.

Személyében egy visszafogott, de munkájában a teljességre törekvő egyént ismerhettünk meg. Feladatát igyekszik színvonalasan és a kor technikai követelményeinek megfelelően végezni. Munkatársaival szemben készséges, mindig segítőkész. Orvosírnok társaival kiválóan együttműködik. Önálló, fegyelmezett magatartású team-tag, aki orvosírnokként, mentőápoló ismeretekkel felvértezve dolgozik. Jó együttműködés, ugyanakkor nagyfokú szerénység jellemzi. Munkáját a rendszer közkatonájaként szinte észrevétlenül, csendben végzi. Betegekkel, hozzátartozóikkal szemben udvarias, ügyeik intézése során igen előzékeny.

Az ápolási igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti.

 

Szoboszlai Lászlóné asszisztens, Rendelőintézet

23 éve dolgozik kórházunk Rendelőintézetében, előtte a Sebészet Osztályon dolgozott ápolóként. Rendelőintézeti munkája során szinte minden szakrendelés munkájában részt vett. 1996. óta a foglalkozás-üzemegészségügyi szakrendelésen végzi munkáját. 1998-ban üzemápolói végzettséget szerzett. 2005-től (rövid megszakítással) a rendelőintézet vezető asszisztens helyettesi teendőket látja el. 2010-2012. között megbízott rendelőintézet vezetői asszisztens volt, mely feladatot a mindennapi teendői mellett látta el. Közreműködik a foglalkozás-egészségügyi szakrendelés munka alkalmassági szerződéseinek megkötésében, részt vesz a munkaköri kockázatok elemzésében. A munkavállalók igénylik, sőt gyakran kikérik szakmai véleményét egészségügyi problémával kapcsolatosan.

Munkáját nagy türelemmel, odaadással végzi. Magas szintű szakmai elhivatottság jellemzi. Mindig odafigyel a betegellátás, illetve a közvetlen környezetének fejlesztésére. Mind kollegáival, mind a betegekkel szemben rendkívül segítőkész. Megbízható, rendszerető, akire mindig lehet számítani. Kimagasló a hivatásszeretete.

Az ápolási igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti.

 

Tóth János betegszállító, Központi Betegszállító Szolgálat

1993. április 26-tól dolgozik a Központi Betegszállító Szolgálatnál, betegszállító munkakörben. Elsősorban a Rendelőintézet ambuláns betegeinek szállítását látja el, de ha a betegforgalom engedi, illetve megköveteli, szívesen segít kollegáinak más szakterület ellátásában.

Munkatársaival, a betegekkel szemben alázatos, mindig segítőkész. Pontos, terhelhető, nagy munkabírású. A munka ellátása érdekében kitartó és eltántoríthatatlan, melyet a betegekkel és kollegáival kapcsolatos szeretete, empátiája táplál. Kórházunk egyik igazi, jó értelemben vett színfoltja, amint a „betegvonták” mozgatása közben jókedvűen, mosolyogva végzi feladatát.

Tóth Jánost az ápolási igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti.

 

 

 

Elismerő Oklevél – Sebészet Osztály

A Sebészet Osztály 12 fős, összeszokott szakdolgozói kollektívájára sok feladat hárul, esetenként erejükön felül kell teljesíteniük, mely csak jól szervezett és jól irányított team munkával valósítható meg. Az osztály adminisztratív munkáját 1 fő orvosírnok is segíti. Az osztály főnővére: Kaszanyiné Tóth Éva, akinek elkötelezett célja a megfelelő szakmaiság biztosítása mellett az empatikus- humánus ápolás biztosítása az ellátást igénybe vevők részére. Munkatársaink a sok éves tapasztalat mellett valamennyien rendelkeznek a munkavégzésükhöz szükséges képesítéssel. Az osztály szakdolgozóinak munkájára magas szakmai színvonal, rendíthetetlen segítőkészség és maximális betegközpontúság jellemző. Az itt dolgozó ápolók szakképzettsége, szakmai tapasztalata segíti az orvosok munkáját nap, mint nap, biztosítva a rugalmasságot és találékonyságot, az egyéni igények kielégítésében.

A nővéri kar munkakapcsolata harmonikus, talán ez is az egyik oka, hogy a korábbi jelentős fluktuáció megszűnt az osztályon. Az orvosgárdával korrekt és bizalmon alapuló a viszony.

Az ápolási igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete az osztályt Elismerő Oklevélben részesíti.

 

Elismerő Oklevél – Krónikus Belgyógyászat „A” és „B” dolgozói

2007 óta működik Intézményünkben a Krónikus Belgyógyászat Osztály. Kezdetben egy részlegként 38 ággyal, majd folyamatosan bővülő ágyszámmal, helyenként igen mostoha körülmények között, de töretlen lelkesedéssel és odaadással. 2012. július 1-től 25 ággyal megindult a Krónikus Belgyógyászat „B” részleg.

Az osztály főnővére Sziklai Emőke, aki mindennapi teendői mellett jelenleg is szakmai tudását gyarapítja, ezért az osztály ápolásszakmai vezetésében segíti munkáját Zsiga Imréné.

A Krónikus Belgyógyászat „B” részlegét ápolásszakmai szempontból Csapóné Szekeres Katalin részlegvezető koordinálja. A két szakterületen a tartós ellátást igénylő krónikus, esetenként teljesen magatehetetlen betegek minőségi ápolását, gondozását jelenleg 43 fő látja el. Az osztály munkáját segíti 1 fő szociális munkás (aki szinte teljes munkaidejét ezen az osztályon tölti) és 1 fő orvosírnok. Ezen az osztályon elsősorban polimorbiditásban szenvedő idős betegeket ápolnak, gondoznak, mely nemcsak fizikálisan, hanem mentálisan is megterhelő a dolgozóink számára, hiszen nap, mint nap szembesülnek a betegek állapotának rosszabbodásával, elhalálozásával. Dolgozóinknak a betegek szeretete, a hivatástudat, a segíteni akarás az, ami erőt ad és segíti Őket minden nehézségen felülemelkedni. A fárasztó, nehéz munka mellett sokan képezik magukat, szakmai ismereteiket felhasználják a betegágy mellett, illetve az ápolás színvonalának biztosításához. Áldozatos munkájuk elismerése tükröződik a betegek és hozzátartozóik hálás visszajelzéséből. 

Az ápolási igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete az osztályt Elismerő Oklevélben részesíti.

 

GAZDASÁGI IGAZGATÓI elismerések, dicséretek, melyeket Perge Zoltán gazdasági igazgató adott át:

Karancsiné Kovács Ilona

1989. augusztus 25-én kezdett dolgozni a kórház Szülészet-nőgyógyászati osztályán. Munkája során folyamatosan képezte magát. Sikeres érettségi vizsgája után 1995. július 1-től az ügyirat nyilvántartó irodában kézbesítő és irattárkezelői beosztásba került. Munkatársaival a kezdetektől megbízható, segítőkész, és valamennyi kórházi dolgozóhoz jó kapcsolat fűzi.

Megszerette az irodai munkát, és rövid időn belül kiderült számára, hogy ilyen területen szeretne továbbra is dolgozni, így még tovább képezte magát.

1997-ben eredményesen elvégezte az alapfokú számítógép-kezelő tanfolyamot, majd középfokú iratkezelő és irattáros OKJ-s bizonyítványt is szerzett.

1999. november 1-től ügyirat-nyilvántartóvezető munkakörbe került, de a képzéseket tovább folytatta, és 2004-ben megszerezte a középfokú számítástechnikai szoftverüzemeltető OKJ-s szakképesítést igazoló bizonyítványát. Az ügyirat-nyilvántartó irodában végzett munkaköréből kifolyólag a kórház valamennyi részlegével kapcsolatba került, és mindenkivel jó kapcsolatot ápolt. Kisfia megszületése után a nyilvántartó irodába jött vissza dolgozni, majd 2009. július 1-től a gazdasági osztályvezető mellett gazdasági előadóként dolgozik. Az új munkakörébe ismét nagyon gyorsan beletanult, nem ijedt meg az új feladatoktól.

A kórházban töltött 26 év munkaviszonya során végig elmondható, hogy munkáját lelkiismeretesen, pontosan, rendkívüli odafigyeléssel, felelősségteljesen végzi, megbízható munkaerő, akire mindig lehet számítani.

Fentiek miatt a gazdasági igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete KIVÁLÓ DOLGOZÓ elismerésben részesíti.

 

Nemes Ildikó

Titkárnő. 1996-ban szerzett szakközépiskolai érettségit, valamint jegyzőkönyvvezető, gyors-gépíró, igazgatási ügyintéző képesítést. Ezen végzettségekkel helyezkedett el a kórházban, adminisztrátor munkakörben, 1999 áprilisában.

Nagyon hamar beilleszkedett, munkáját precízen végezte, melynek eredményeképp hamar megkapta a kinevezését. Ő ezt tudása fejlesztésével, tanfolyamokon való részvétellel, odaadó munkavégzéssel hálálta meg, melyet akkori főnöke, a gazdasági igazgató is elismert.

2006-2010-ig anyai örömök tartották távol a kórháztól. 2010. október 1-jén kicsit izgatottan, de lelkesen nézett a teendői elé, hiszen már két, esetenként három igazgató titkárnőjeként kellett helyt állnia.

A titkárságra betérők mindig kiegyensúlyozottnak láthatják, odafigyelő, érdeklődő, értékeket kereső. Munkatársaival szemben segítőkész. A kórházban szervezett események, programok szerény, „láthatatlan” háttérmunkása.

Nemes Ildikót a gazdasági igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti

 

Péntek Szabolcsné, Bér- és Munkaügyi Csoport

Társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadóként, rendszergazdaként elhivatottság és szakmaiság jellemzi munkáját.

1981 augusztusa óta dolgozik kórházunkban. Munkába állását követően az új munkakörbe hamar beletanult, a kórház dolgozóival, közvetlen munkatársaival, a felettes szervekkel és hatóságokkal jó kapcsolatot alakított ki. Megbízható munkaerő, jó szervező és irányító.

Az egymást követő jogszabályi és szervezeti változásokat hamar átlátja, azokat a gyakorlatban megfelelően és pontosan alkalmazza. Munkája során a szakmai, jogi ismeretek mellett az empátia és a szociális érzékenység is nagy szerepet kap.

Négy évtizedes lelkiismeretes, pontos munkájával nagyban hozzájárul a bér- és munkaügyi csoport felelősségteljes munkájához.

Rendkívüli munkabírása, szorgalma, munkához való alázata, kitartása példaértékű.

Kórházunkban végzett munkájáért a gazdasági igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti

 

Antal Tibor főszakács, Élelmezési Osztály

25 éve dolgozik az élelmezési osztályon. Szakácsként dolgozott két évtizedig, így a mesterség minden mozzanatát teljesen kiismerte. Nagyon jó tanítómesterei voltak az évek folyamán. Lelkiismeretessége, megbízhatósága, pontossága miatt a szakácsok egyre jobban elismerték. 2006-tól főszakács helyettesként, majd 2012-től főszakácsként dolgozik.

Figyelme mindenre kiterjed. Problémamegoldó készsége napi szinten elengedhetetlen. Munkája során elsőbbséget élvez a betegek maximális kiszolgálása. Gondoskodik róla, hogy a diéták szakmai szempontból megfelelően kerüljenek az osztályra. Munkatársaival a kapcsolata kiváló, segítőkész. Az egyre nehezebb gazdasági és technikai feltételek mellett igyekszik összetartani a 32 fős osztályt, ami a mindennapokban nagyon sok energiával jár. Szigorú és következetes. Betartja és betartatja az előírásokat. Ügyel a higiéniára, a berendezések védelmére.

Munkája elismeréseként Antal Tibort a gazdasági igazgató javaslatára a Kórház Vezető Testülete IGAZGATÓI DICSÉRET elismerésben részesíti

 

FŐIGAZGATÓI elismerések, melyeket Dr. Muraközi Zoltán főigazgató adott át:

Elismerő Oklevél – Informatikai Osztály és Jeneiné Szabó Anita részére

Intézményünk 2015-ben újabb izgalmas változáson esett át. A bevételünk alapjául szolgáló tevékenységeket a betegellátó egységek, a járó és fekvőbeteg ellátást nyújtók, a gondozók munkatársai már elvégezték. Azonban ez – mint tudjuk – édeskevés. Mindennek az alfája és ómegája a dokumentáció. Az ebben található adatok alapján kapja a kórház azt a havi díjat, mely – mint az a jól ismert mondás is említi – az élethez kevés, az éhenhaláshoz sok. Ebben az évben több ok eredőjeként hoztuk azt a döntést meg, hogy az eddigi rendszert lecseréljük. E mögött az egyszerű mondat mögött hatalmas szervezési és egyéb feladat rejtőzik, melyeket az Informatikai Osztály dolgozói és Jeneiné Szabó Anita kiválóan elvégeztek. Gondoljunk csak bele: 180 számítógépet az informatikusok kipakoltak, majd amikor kiderült, hogy a licenceket csak Budapesten lehet felinstallálni, újracsomagolták és teherautóra pakolták. A visszaszállítást követően minden gépre feltelepítették a szükséges windows verziót, és egyenként beállították azokat a felhasználói szinteknek megfelelően. Azután minden munkahelyre kivitték, beüzemelték az új gépeket. Mindezt úgy, hogy közben a régi program még futott, és emellett a napi munkájukat is végezték. Az oktatásokon segédkeztek, tartották a kapcsolatot a fejlesztő cég embereivel, és azóta is helytállnak a szoftverrel és az egyre öregedő informatikai hardver-állományal kapcsolatos problémákban. Mindenkinek vannak tapasztalatai az osztály munkatársaival. Néha jó, néha nem annyira jó. De azt el kell ismernie mindenkinek, hogy ebben a feladatban nagyot alkottak, és ezzel az oklevéllel ezt ismerjük el!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeneiné Szabó Anita olyan feladatot végzett a bevezetéssel kapcsolatban, melyet saját jószántából senki nem vállal el önként. Őt viszont megkértük, és elvállalta. A feladata a helyi szintű projektmenedzseri teendők ellátása volt, melyben a kapcsolattartás, a szervezés, és az ellenőrzés ugyanúgy szerepet kapott, mint az oktatások megszervezése, a beosztások elkészítése, az esetleges változások követése, ellenőrzése, De ugyanúgy rajta keresztül bonyolódott a hibák és kérdések bejelentése és azokra adott válaszok és megoldások ellenőrzése. Az oktatótermek fogyóanyagainak megrendelése, az oktató csapat elhelyezése, a szükséges eszközök, anyagok beszerzése, felhasználásának figyelemmel követése. Mindezt a napi munka mellett, mint az orvos-igazgató titkárnője, a minőségügy helyi szervező ereje, aki mellesleg a kicsit később történő felügyeleti audit előszervezési feladatait is elvégezte. Jeneiné Szabó Anita általában is kiváló, csendes munkaerő, aki a rábízott feladatot a lehető legtökéletesebb formában szereti elvégezni. Az új medikai program bevezetése körüli teendőiben azonban a saját maga által magasra rakott mércét is sikerült meghaladnia. Köszönjük munkáját!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You have no rights to post comments