artand001bakonszeg001darvas001komadi001korosszegapati001magyarhomorog001mezosas001nagykereki001szentpeterszeg001tepe001ujiraz001vancsod001

2024. május 2. csütörtök

Katalin Motel és Étterem

Berettyóújfalu, Király-Hágó u. 22.

06 (54) 401-537

06 (20) 421-9411

"A" menü:

Csontleves

Zöldséggel sült tarja héjas cikk borgonyával

"B" menü:

Húsleves csigatésztával

Rántott szelet vegyes körettel

"C" menü:

Meggymártás pirított grízzel, főtt hússal

Heti desszert (800 Ft):

Somlói galuska

HETI MENÜ ÉS ÉTLAP

A Telenor és Vodafone már bejelentette és elérhetővé tette a jóváírás feltételeit, a T-Mobile a jóváírásra vonatkozó részletekről a hét folyamán nyújt részletesebb tájékoztatást ügyfelei számára.

Telenor

Március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt sok ügyfelünk az utakon ragadt, sok ügyfelünk elakadt családtagjaiért aggódott, sok ügyfelünk elindult segíteni a bajbajutottakon.
Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat.
Nekik szeretnénk most segíteni. Ha elküldik a 1747-es számra a HÓVIHAR szót (ez egy ingyenes sms), kedvezményt biztosítunk számukra, hogy kárpótoljuk őket a március 15-i hétvége nehézségeiért.
Érintett ügyfeleinknek nincs más dolguk, mint hogy 2013. március 27-ig elküldjék az ingyenes sms-t a megjelölt számra, kérésüket regisztráljuk és április 3-án jelentkezünk a kedvezmény pontos módjával kapcsolatban. Az sms elküldésével ügyfeleink hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét.

Vodafone

A váratlan és szokatlan márciusi időjárás miatt elakadt vagy vészhelyzetbe került ügyfeleinket szeretnénk támogatni, ezért a vészhelyzet idején lebonyolított belföldi, nem emeltdíjas számok irányába indított hívások és sms-ek költségeit jóváírjuk. Igénybejelentés . Az igényeket 2013. március 24-ig lehet bejelenteni.

A Magyar Telekom minden mobil ügyfele számára jóváírást biztosít az országban kialakult hóhelyzet miatt

Minden mobil ügyfelünk számára jóváírást biztosítunk az országban kialakult hóhelyzet miatt. Tekintettel arra, hogy a bajba jutottak, hóban rekedtek, családtagjaik, ismerőseik és a mentésben résztvevők számára a mobiltelefon milyen nélkülözhetetlen segítséget jelentett, minden mobilos ügyfelünk számára jóváírást, ingyenes perceket biztosítunk a március 15-e, pénteki napon folytatott beszélgetésekből. A jóváírás automatikusan kiterjed az előfizetéses és a feltöltőkártyás T-Mobile ügyfelekre is. A jóváírásra vonatkozó részletekről a hét folyamán részletesebb tájékoztatást nyújtunk ügyfeleinknek.

You have no rights to post comments